Fuck, fuck, fuck, fuckely fuck fuck

Jaha så nu sitter man här själv med en godis påse framför sig. Imorgon är de tävling i Ljunits, får verkligen hoppas de går bättre i morgon än förra gången! Pepp, pepp !

Igår tog jag iväg Pale till Helsingborg får lite vi-tid. De blev jätte mysigt och som vanligt hade vi ju super kul på vårat alldeles speciella sätt. Åt i norra hamn och sen myste vi på mezo, ni kan ju bara tänka er hur mysigt vi hade de =) När vi skulle hem åkte vi o handla godis till mig och sandra syster. Hälsa på fredrik o sandra o de fick säga hejdå. Så i morse åkte de iväg till egyptien, usch usch vad jag kommer sakna min älskling. Kommer hem den 11 känns som en evighet tillsdess!  kommer dock ändå gå hyfsat snabbt då det är jobb, jobb o åter jobb i två veckor nu. Härligt med inkomst =D

Längtar till min nya desgin p¨å sidan, hihi=)

Älskar dig Patrik

See ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0