Våra barn





Vi har fått barn!

Jaa.. fisk barn alltså. Och jag är SÅ lycklig, jag har fått vårdnanden om de. Hra de utanför mitt rum och jag älskar att titta på de. Dock e jag lite bekymmrad, Sigge hare slagit sig på nosen. Lite röd och skinnet har lossnat lite. Inte bra alls! Annars har vi barbarerna som  Sigge kom med. Sen har vi Leo, som är överkåt, Jörgen som har lite lite lite social problem och så har vi deras tre brudar bit she och s =) snygga namn eller vad ?!

Annar har de varit tävling i helgen gick sådär, riktigt segt var de med ambulans och långt hem osv. De har avrit 90 års kalas om var nice. De har varit ahlkvist fest som var rikigt kul, kärt med gammla ansikten =) De har avrit släkt kalas, fick se en bakåvolt med snurr utföras, galet!

Nåja nu är de mkt jobb som gäller. Ska jobba med reka i i helgen Hurra hurra!

See ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0