Volia!

Ny layout och nya tag för ÅPK!

Idag var de lagtävling i Ljunits herrestad (långt uta bara den) I förklassen hade jag två ner. Riktigt fin runda trots att jag fick skit framhoppning. Sen var de dax för laget! Heidi gjorde en super runda och var nolla, Josses jonny blev lite lång på ett hinder och rev annars toppen runda, emelie hade inte turen med sig i denna runda och fick tre ner, bra kämpat ändå ! Och jag rev första sen felfri så jag var supergla´ för min lilla häst! Nu är de final i Fjälkestad som gäller! Go, go go!!

usch såg en hemsk människa idag Bu för han ! Man ska vara snäll mot sin häst och sina lagmedlemmar thats it !

Nu ska jag beundra min vackra blogg ett tag, nörda mig med sims, längta efter 1. Pale 2. Tävlingen nästa helg 3. Gula festen 4. Finalen!

Mycket att längta efter men som sagt den som väntar på något väntar aldrig för länge, kan gälla mina blogg inlägg också hum ;P

See ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0