BE körkortskurs

Jag håller på att gå körkortskurs. Det är givamde och kul på alla sätt och vis. Men gosh så mycket de är att hålla reda på. Siffror hit och dit! När man äntligen tagti studenten och kan sluta skolan ska man sätta sig i bänken och plugga igen. Ibland blir man matt, men vad ska man göra ? Även om de är jobbigt kan jag ju bara rekommendera att gå denna kurs. De ska bli så skönt att ha detta körkort om man nu klarar de så klart! Väldigt mycket att hålla reda på. Ska föröska att köra lite med grannens släp. Har aldrig kört med bil o släp =P Däremot körde jag helt själv till Sven tröningen igår! Vilken känsla de var, läskigt! Mycket läskigare än att köra bil!

Idag när Nicke red hästarna gick de helt ok, Dock känner jag mig lite ringsostig på de, får ta något skutt med de på fredag. Usch vi snacka om att tjuvar o sånt. Har varit inbrott på Risebergagården. Tog 6 sadlar, träns, täcken och diverse andra grejor. I Arezzo hade de tagit 160 sadlar! En av landslagsryttarna hade inte hunnit lasta av sadlarna från lastbileninnan de blivit stulna! Medan de hade lastat av hästarna hade de tagit sadlarna. Alltså hur fräck får man bli? Finns de ingen skam i folk längre? Efter vi hade inbrott här har vi numera portarna låsta samt lås på alla dörrar och hundar ute. Ibland tvivlar jag dock på om de räcker. Får väl ta och bli miljadär eller något så man kan ha ett helt team anställt 24h om dygnet =P


Nehej de blev ett kort inlägg. Men vad ska man säga är ju trött =P

See ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0