Jenny träning

Ibalnd känns de som de enda man gör är att träna, haha. Men jag gillar de!

Idag har varit en bra dag. I morse bestämde jag och paps att fixa stängsel. Ohh de blev så fint, riktigt nöjd över våran insats! Därefter, hör och häpna, pluggade jag körkortteori! Ja, BE körkort då så klart. Sen blev de åka iväg till Anki. Längtar till vi kan börja cantra med de små liven =) När jag kom hem hade mams kommit hem och fixat i stallet så jag hjälpte till lite och sen en macka o iväg med Pastrid till Jenny träning på ÅPK. Gick toppen sista rundan, snälla låt de gå lika bra i dagstorp!

Imorgon är de kupolen som gäller och nu Pale. Så nu ska jag kila!
BTW! 1. Julia ringde först på förmiddagen, mycket trevligt som vanligt!
           2. Emma ringde på eftermiddag, väldigt mycket trevligt, ovanligt också, men gosch vad glad jag blev! 
                + hon hade också klarat körkortet, grattis till henne !

See ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0