Solsken och flugor

Efter regn kommer solsken och med solsken kommer flugorna!

Sitter ute och äter i vårat härliga utrerum, jätte varmt och mysigt. Om de inte vore för alla dessa förbannade flugor! har redan dödat ett hundratal och kommer döda några hundra till känns de som, mohaha.

Okej åter till ordninge. Har varit och kolla kropp o knopp på kupolen. Var ok, men är ojämn och svag i bålen ska numera "träna". Ni som känner mig bra vet att jag är kass på träna, springa o sånt. Usch, usch, men måste bli stabil så på med joggingskorna! Nu sak jag sopa gårdsplanen med lille traktorn o sen rida och därefter putsa putsa. Eller som jag säger, sniffa olja. Dvs. läderolja!

Ibland önskar jag att vi kunde ha städerska igen! Jag kommer ju inte ihåg nånting från den tiden, men fan jag vill hålla rent om mig, men jag måste säga att jag är faktiskt helt slut på kvällarna för de mesta och då vill jag bara krypa ner o nanna. Ge mig hjälp! Haha de lät ju desperat.

Kom Ihåg list!
Se en shopalics bekännelser.

Längtar efter att få se den filmen! Måste jag se! Någon som har sett den ?

Oj oj nu äter flugorna upp min mat! MÅste rusa

See ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0