Helgen

Körde osm en toke från tyskland til sverige, han precis till tränignen elelr ja en halvtimem sne , men vi byta så jag fick rida, härligt som bara den !! fredag åkte jag o pappa iväg till hbg io träffa julai, red climpen på morgonen , härligt härligt men farligt, farligt ! i hbg hade vi de suåper mysigt, gick o shoppa och ooopps shoppa ett par skyyy höga skor :P men gosh var de var snygga ! handal inför kvällen oså, sen var de hem o fixa fixa på kvällen blev de först favvisen bruna böner o fläks, tom. pale gilla de ! mamma bruan böner ;)

sen blev de lite för gille här o grejor ,har numera en jävla massa chips, men jag e gla =P sen hbg o tura EN sväng som blev många svägnar. äckliga gubbar som tafsa o mycket annat. sen temepl gilla läget, blev dock utslängd (A) sprang tillb ussen , pale ramal ie n tjejs bröst, ojoj !

vakan på storägn , mums blev hämtad efter tväöttat håret femtielva ggr . red jakten ,trea , heeel nöjd trodde ej jag skulel komma runt! sen middag på cats i hässleholm , underunderunderbart. världens bästa pojkvän! sne hem dricka vin o mysa. vakna av födelse dag, fick hjälp med hunden ;) o massage hjälp o mycket annat ! sen tyskland , bu men måste


ja typ så här


see ya all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0