Tyskland, äntligen ...

Så nu har äntligen kommit i ording i mitt nya hus.
Internet är uppdate, jag har bott här hela veckan ( varit i väg på shows i de andra veckorna) jag har städat för tredje gången och äntlgien kommit på hur jag inte ska dra in en halv spån box varje gång jag kommer från stallet. STOR skillnad jämnfört med innan! jag har handlat , krockat med bilen gånger två i äkta kärringa anda (hatar mitt kön...)

berättar lite kortfattat om de jag kommer ihåg och värt att berätta:

Odense; härlig t'vling i DK , lärde känna dominique! super sjyst jtjej =D
Kiel; galen helg som inkl. beskjutningar i ben, horor, fester, bumbsen, shuttel och mycket mycket mer ! Mams kom ner och hälsa på!
Jag har lagat mat= bränt plast, men som vissa andra ljushuvuden föröskte inte jag kyla plattan med disktrasan ¨så för min del blev de ingen störe grej.
krockade som ssgt med min bil två gånger en gång smekte jag hela sidan i en pelare så de e rätt smashad =P o den andra ggr kör jag in i en stople inför en hel hord med tyskar ingen säger stop eller nåt , jävla tyskar...
Jag har tagit sönder min damnsugare, men de löser sig , ska sno lite silver tejp tror jag ...
Jag har tvättat kläder, de går faktiskt jääävligt bra. Jag och philip förösker komma på hur allt sånt fungerar i stallet. Vi är ungefär lika smarta, med den skillanden att allt står på hans språk men för min del e allt ett enda stort greksikt tjollabella.
Jag är världens bästa flickvän och handlat fem liter kagge becks till min pojke
Jaghar fått vänner =P  alltid nåt iaf
har hoppat här en gågn, framgångn!!!

Nåja ni vet ju hur jag är , skriva blogg e inte min största grej men iaf här kommer några bilder på mitt lilla hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0