Lunch

Har precis ätit lunch med philip på någon slags lunch resturang, helt okej , mkt mat sen ska jag äta ikväll också. Känner mig lite dum när jag bor hos dem. dom är ju snälla och så men tycker de känns som man snyltar lite grann =/

Går bra med jobbet, lite långsam i morse får hooppas jag kan de bättre i morgon o vet hur jag ska göra. Går bra med tankarna när man gör något men gosh vad jag saknar alla när jag bara sitter. Vill hem just nu , men de kanske ska kännas så ?

längtar efter er alla i allfall!

har ridit en häst idag en 6 åringt sto , helt oke.

jaja nu ska jag springa iväg o jobba igen ha de så bra alla min älsklingar i Sverige½!

See ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0