Ny blogg och ny design ! ... typ

Egentligen är de ju samma gamla blogg, men jag ska föröska göra ny design och ja de ska ju handla om liveet i Tyskland för min del. Ja för så är de. Jag har fått jobb i Tyskland på en rid anläggning som heter Breitenburg. Där ska jag jobba minst till jul, kanske mer. Ni får väl föröska följa med om ni orkar och jag orkar skirva varje dag. Finns risk jag kommer sitta här o gråta o längta hem så ni får vara min lina till Sverige =P

Just nu är ju jag ändå kvar i Sverige, men jag ska göra en del saker innan jag åker till Tyskland.

Tråkiga saker:
1. Lägga stengång
2. Fixa staketet
3. Lära mamma maskinerna ( kommer ta en evighet och en himla massa skäll.. )


Roliga saker:
1. Kräft kalas i Värnamo
2. Avskedskalas
3. Stockholm
4. Ullared med Josse ?

Vad säger ni ? Ska de här räcka som första inlägg på den "nya" bloggen ?
Okej då jag slutar nu.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0